Hello, weekend! We gaan er weer een mooi feestje van maken. Bij een feestje hoort uiteraard lekkere muziek, of Vroom Vroom onder deze categorie valt is de grote vraag…

Want waarschijnlijk zal niet iedereen blij zijn met mijn muziekkeuze voor deze #FinallyFriday. Vroom Vroom is niet in de stijl zoals de meeste mensen Charli XCX hebben leren kennen. Voor Vroom Vroom is ze gaan samenwerken met de, vooralsnog, hier onbekende SOPHIE. Het heeft een veel meer underground electronic vibe in plaats van haar punk/bubblepop liedjes van haar tweede album SUCKER.

Mijn reactie na de eerste keer luisteren was; Charli XCX haar nieuwe single is schizofreen (perfect voor onze blog dus). Maar hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe lekkerder ik hem vind worden. De pre-chorus in Vroom Vroom is heerlijk om naar te luisteren en de chorus zelf is super catchy.Vroom Vroom doet mij denken aan hoe ik Charli XCX ruim drie jaar geleden heb leren kennen; catchy electronic pop muziek. Een stijl die vooral op haar debuutalbum True Romance is terug te horen.

Ik daag hierbij iedereen uit om dit nummer niet meteen af te schrijven, maar luister het een paar keer. Hopelijk ben je daarna net zo’n fan als ik! In het ergste geval heb je de hele dag BEEP BEEP in je hoofd.